GT Bicycles | Page 2 | Factory Store

Rachel Atherton je svetovna prvakinja!

Rachel AthertonPovsem novi GT Fury World Cup je na svet "prijokal" pred komaj 4 meseci, a je osvojil že 5 zmag v svetovnem pokalu in sedaj še mavričasti naslov. Rachel je znova zablestela in na prvenstvu v Južni Afriki potolkla konkurenco. Poglejmo si kako ji je uspelo.

Poročilo Dana Browna, vodje ekipe GT Factory Racing, foto Sven Martin

Preberite več

Povsem novi GT Fury World Cup

Ekipa GT Factory Racing je na prvi dirki svetovnega pokala v spustu slavila kar dvojno zmago - Rachel in Gee Atherton sta na domači progi pometla s konkurenco, hiter pa je bil tudi mladinec Taylor Vernon, a s predrto zračnico v finalu ni mogel narediti veliko. Novi GT Fury je tako na svoji prvi uradni dirki slavil kar dvojno zmago, čeprav sta Athertona z njim uspešno dirkala že prej. Vendar s prototipom v črni barvi in ne s kolesom, kot ga vidite na slikah in v videu.

Preberite več

Dražba okvirjev GT Fury s svetovnega prvenstva

Gee Atherton, Rachel Atherton in Marc Beaumont so na prvenstvu v Leogangu nastopili s posebnimi okvirji, ti pa so sedaj na voljo v spletni dražbi, cene pa so ta trenutek še zelo ugodne.

Vsi trije okvirji so bili v uporabi le nekaj dni, vsi pa imajo posebno barvno podobo, ki jo je GT pripravil posebej za svetovno prvenstvo. Najboljši ponudnik za vsakega izmed okvirjev bo zraven prejel še podpisan kos opreme kolesarja ter certifikat, ki priča o pristnosti okvirja.

Preberite več

GT Fury 2013: Še bolj besen v novo sezono

GT Fury je prvo serijsko karbonsko kolo za spust, dirkalni sloves pa si je pridobilo z uspehi Micka Hannahe, Marca Beaumonta in sedaj tudi družine Atherton (Rachel je na tem kolesu tudi osvojila svetovni pokal). Fury je ta trenutek eno izmed najbolj zaželenih koles v gravitaciji, k temu pa močno pripomore neverjetno učinkovito vzmetenje Independent Drivetrain. Vsi modeli v družini imajo enak sistem vzmetenja, razlikujejo se seveda v materialu in komponentah.

Preberite več

Važna je celota, ne posamezniki

Izbira materialov in uporabljenih tehnologij je ključna pri izdelavi okvirja, toda njihov razvoj mora biti skladen z dejavnikom, ki najbolj vpliva na karakteristike zavijanja in nadzorovanja kolesa - z geometrijo.

Z namenom izboljšanja vodenja kolesa se za vsako geometrijo kolesa skrbno določi najbolj ustrezen material in tehniko izdelave, nato se določi še premer glave okvirja, ki bo najboljši za potrebe kolesarja, kateremu je kolo namenjeno.

Preberite več

Življenje je zapleteno, vzmetenje ne bi smelo biti

Pri snovanju večine vzmetenih platform so inženirji prisiljeni narediti kompromis med učinkovitostjo poganjanja in delovanjem vzmetenja. In če je kompromis kaj … je zagotovo komplikacija. Tudi če s sistemom zadenejo optimalno ravnovesje (kar se zgodi pri mnogih okvirjih), to zaradi dodatnih vzvodov, nastavitev amortizerjev in vrtišč zahteva bolj zahtevno vzdrževanje in več gibljivih delov … in več glavobolov. GT se je problema lotil drugače, seveda s hišnim pristopom "enostavnejše je bolje".

Preberite več

Strani