GT Fury 2013: Še bolj besen v novo sezono
GT Fury je prvo serijsko karbonsko kolo za spust, dirkalni sloves pa si je pridobilo z uspehi Micka Hannahe, Marca Beaumonta in sedaj tudi družine Atherton (Rachel je na tem kolesu tudi osvojila svetovni pokal). Fury je ta trenutek eno izmed najbolj zaželenih koles v gravitaciji, k temu pa močno pripomore neverjetno učinkovito vzmetenje Independent Drivetrain. Vsi modeli v družini imajo enak sistem vzmetenja, razlikujejo se seveda v materialu in komponentah.
GT Fury World Cup
Karbonski raketi
Fury World Cup je čisto enostavno kolo za zmagovanje v svetovnem pokalu. Okvir je izdelan iz karbona F.O.C. XM, ima 210 mm hoda, zadnjo os 150 x 12 mm ter glavo okvirja premera 1,5 palca. Karbon F.O.C. XM je najmočnejši karbon, kar ga uporablja GT, razvit pa je bil posebej za najbolj brutalno okolje. Proge svetovnega pokala zagotovo so takšno okolje, zaupa pa mu tudi eden najhitrejših na svetu, v mislih imamo seveda Geeja Athertona. Glavni trikotnik je izdelan iz enega kosa karbona (monokok), prav tako karbonska pa je tudi zadnja nihajka, kar je danes še vedno velika redkost. Model World Cup je sestavljen z najboljšim iz Foxa, Shimana, DT Swissa in Proja (serija komponent Pro Atherton!), zato je cena kolesa temu primerna, prav tako pa njegovo delovanje na najtežjih progah sveta.
Dobra novica za leto 2013 se imenuje Fury Team, ki prinaša enak karbonski okvir z bolj "ljudskim" paketom komponent. Team je sestavljen s Foxovim vzmetenjem, komponentami Shimano Zee, gonilkami e*thirteen in zavorami Formula R0. Tudi ostale komponente so skrbno izbrane in Fury Team je zagotovo gravitacijsko karbonsko kolo z najvišjim faktorjem "največ za vaš denar". Pa še super videza je!
Aluminijasti bratci
Za sezono 2013 bodo na voljo kar trije aluminijasti Furyji, ki so res nekoliko težji in manj togi od karbonskega modela, so pa zato cenovno veliko bolj dostopni, izdelani pa so z enakim sistemom vzmetenja. Vendar pozor, ne podcenjujte tega okvirja, saj ni izdelan iz kar enega aluminija, ampak zlitine XM Metal. Še več, glavni trikotnik ima konstrukcijo monokoka, ki prinaša izredno trdnost, tehnika izdelave pa omogoča obdelavo materiala in s tem tudi nižjo težo. Fury Alloy 1.0 je sestavljen z vilicami Fox 40, komponentami Zee in Pro Atherton, model 2.0 pa s paketom SRAM-a; torej z vilicami Boxxer RC in prestavnim sistemom X7. Najbolj dostopen model 3.0 ima komponente SRAM X5 ter kombinacijo vilic RockShox Domain R in amortizerja Fox Vanilla R. Seveda pa še vedno 210 mm hoda in enako vzmetenje kot vsi dražji modeli v družini, zato je kolo več kot odlična izbira za parke in začetnike v svetu spusta.
Karbonskega ali aluminijastega Furyja si lahko sestavite tudi po svojem okusu, saj sta oba na voljo tudi kot zgolj okvirja z amortizerjem.
Kolesa GT 2013 lahko naročite pri svojem trgovcu.
GT Fury Team
GT Fury Alloy 1.0
GT Fury Alloy 2.0
GT Fury Alloy 3.0