Življenje je zapleteno, vzmetenje ne bi smelo biti
Pri snovanju večine vzmetenih platform so inženirji prisiljeni narediti kompromis med učinkovitostjo poganjanja in delovanjem vzmetenja. In če je kompromis kaj … je zagotovo komplikacija. Tudi če s sistemom zadenejo optimalno ravnovesje (kar se zgodi pri mnogih okvirjih), to zaradi dodatnih vzvodov, nastavitev amortizerjev in vrtišč zahteva bolj zahtevno vzdrževanje in več gibljivih delov … in več glavobolov. GT se je problema lotil drugače, seveda s hišnim pristopom "enostavnejše je bolje".
Dolžina = Konstanta / Sila udarca
Sistem GT Independent Drivetrain namesto sklepanja kompromisov raje povsem loči omenjena sistema, kar dopušča neodvisno delovanje vzmetenja od pogonskega sistema, in obratno.
Pot obročnika / Sila / Dolžina = Konstanta
Prednosti? Ker je pogonski sklop neodvisen od vzmetenja, aktiviranje le tega ne bo zmotilo sil poganjanja. Ker je vzmetenje neodvisno od pogonskega sklopa, se lahko vzmetenje v celoti posveti luknjam in udarcem, brez skrbi vplivanja na učinkovitost poganjanja. Ker je konstrukcija vzmetenja enostavna, je kolo enostavno nastaviti, voziti in vzdrževati. In ker inženirjem ni treba misliti na to, ali sistem dela ali ne, le lahko osredotočijo na to, da pripravijo platformo, ki ob pravem trenutku zagotavlja prave vozne lastnosti.
Brez vrtišč / Enostavna nihajka = brez vrtišč na spodnji ali zgornji cevi = vzdržljivost, učinkovitost, zanesljivost
Dejstva o sistemu I-Drive
> I-Drive ne bo vlekel verige, gonilk ali pedal, ne glede na to, kako se premika zadnji obročnik. Rezultat? Kolesar je izoliran od sunkov pedal, do katerih prihaja zaradi delovanja vzmetenja, hkrati pa se izboljša učinkovitost poganjanja.
> Ker deluje vzmetenje neodvisno od pogonskega sistema se lahko v celoti posveti svojemu namenu. Namesto da bi pot zadnjega obročnika sledila smeri, ki jo diktira pogonski sklop, lahko pot zadnjega obročnika sledi smeri sile udarca. Prednost? Manjše zatikanje, ohranjanje momenta ter hitrejša in bolj tekoča vožnja.
> Independent Drivetrain zagotavlja največjo možno učinkovitost vzmetenja brez dodatnih vzvodov ali vrtišč. Manj vrtišč, manj vzvodov … manj glavobolov.
www.gtbicycles.com
GT Force