Znamka, ki jo radi močno zagrabite | Factory Store

Znamka, ki jo radi močno zagrabite

Cilj podjetja Lizard Skins je zaščititi kolo in kolesarja ter narediti vožnjo kar se da udobno. Skozi trdno delovno etiko in posluhom za potrebe kolesarjev je Lizard Skins postal eno izmed bolj znanih imen v kolesarski industriji. Kar se je začelo kot majhno podjetje na eni sami delovni mizi je danes podjetje s svojo lastno tovarno ter distributerji in kupci v 70 državah. Lizard Skins je tudi pokrovitelj vrhunskih športnikov, med katerimi so Steve Peat, Bubba Harris in Aaron Chase.

Podjetje je ohranilo najvišjo stopnjo nadzora kvalitete in učinkovitosti pri proizvodnji izdelkov. Lizard Skins je eno izmed redkih ameriških podjetij, ki se ne zanaša izključno na zunanjo proizvodnjo, saj upravljajo z lastno proizvodnjo v Združenih državah. Vsak izdelek se pregleda, ne glede na kraj proizvodnje, saj lahko le z osebnim pregledom zagotovijo najvišjo kvaliteto in konstrukcijo, ki jo pričakujejo kupci po vsem svetu. Na svetu se milijone kolesarjev vsak dan odpravi na svojo vožnjo s kolesom in pri tem ne sme biti igranja s kvaliteto.

Lizard Skins
Ročaji Lock-On Peaty

Ekipa Lizard Skinsa potuje po vsem svetu in je na terenu v pomoč svojim tekmovalcem, znanim in manj znanim. Poleg podpore z izdelki jim podjetje pomaga tudi pri promociji, saj jim preko svojih filmov predstavi celemu svetu, prav tako pa jih redno "uporabi" tudi v svojih oglasih in drugih promocijah. Zaposleni v podjetju so kolesarji in tudi zaradi tega imajo večji občutek za naravo, zato se na vseh možnih korakih prizadevajo za ponovno uporabo materialov in ustvarjanje najmanjše možne količine odpadkov pri vsakodnevnih opravilih.

Zanimiva je tudi zgodba o imenu Lizard Skins. Podjetje sta ustanovila dva družabnika, eden izmed njiju je bil Lance Larson, ki se je sicer leta 2001 umaknil iz podjetja. Lancom brat je moral v okviru projekta za svojo fakulteto narediti tudi ime in logotip za podjetje. Spomnil se je ime Lizard Skins in izdelal tudi originalni logotip. Ko je ustvarjal ime ni imel v mislih nobenega konkretnega podjetja, toda približno leto dni kasneje ga je dovolil uporabiti za ime novega kolesarskega podjetja.

En oglas je odločil o usodi podjetja, ki je bilo na začetku zelo majhno, zanj pa ni slišal še skoraj nihče. Proizvodnja je bila majhna in zato tudi denarja za oglaševanje ni bilo veliko. Vendarle so se odločili za oglas na 12. strani revije Mountain Bike Action. Oglas so izdelali v zadnjem trenutku in z ekspresno pošto so komaj ujeli rok za oddajo. Investicija se je izplačala, saj so začeli takoj po objavi oglasa prejemati klice in podjetje je začelo rasti. Če ne bi ujeli tistega roka, morda nihče izmed nas ne bi slišal za ime Lizard Skins.

Več o izdelkih Lizard Skins si preberite na naši spletni strani.

Uradna stran podjetja.

Deli s prijatelji