Specialized Camber 2014 - idealno trail kolo
Odgovor je popolna mešanica učinkovitosti, zmogljivosti in vrednosti. 29-palčni Camber s 110 mm hoda je na voljo z lahkimi aluminijastimi ali karbonskimi FACT okvirji, tubeless ready obročniki Roval, skrbno izbranimi komponentami ter geometrijo za samozavestno vožnjo pri visokih hitrostih. Camber bo navdušil tipičnega predstavnika trail kolesarjenja, saj blesti s kombinacijo učinkovitosti in mehkega vzmetenja.
POVSEM NOV KARBONSKI OKVIR Z NOTRANJO NAPELJAVO KAJ Povsem karbonski okvir (tudi nihajka) FACT 11m na modelu S-Works, karbonski glavni okvir 9m z aluminijasto nihajko M5 na drugih modelih; sedaj z notranjo napeljavo za potopno sedežno oporo Command Post IR, 110 mm hoda, integriranimi krmilnimi ležaji in geometrijo Trail. ZAKAJ Vrhunski okvir z nizko težo ima ravno prav hoda za večino kolesarjev ter se idealno uvršča med Epica in Stumpjumerja FSR, vsi trije imajo seveda vzmetenje FSR. Potopna sedežna opora Command Post IR za bolj čist videz in manj zatikanja ob pletenice. KAKO Nov glavni trikotnik je skrajno lahek, ob tem pa ima izboljšano torzijsko togost. Geometrija je posebej prilagojena namenu kolesa, z bolj položnima kotoma krmilne in sedežne cevi, kar naredi kolo bolj igrivo in agresivno za veliko zmogljivost na spustih in vzponih. |
||
OKVIR IZ ALUMINIJA M5 KAJ Povsem nov okvir iz aluminija M5 z 29-palčno XC/trail geometrijo/cevmi, 110 mm hoda, koncentričnim vzvodom, stožčasto glavo okvirja s spodnjim premerom 1,5 palca, ohišjem gonilne osi PF30, nosilci za pesta 142+, nizko postavljeno zgornjo cevjo in prostorom za bidon. ZAKAJ Zaradi okvirja je kolo močnejše, lažje in bolj vodljivo, pripravljeno na vsako tehnično enoslednico. Nov koncentričen vzvod omogoča izdelavo lažjega okvirja, ob tem pa se poveča togost okvirja. KAKO Okvir je med drugim sestavljen z dvodelno zgornjo cevjo, ki ima tudi vlogo nosilca amortizerja, in učinkovitim vzmetenjem FSR, zato smo lahko dosegli naše visoke cilje z vidika višine zgornje cevi, kinematike in prostora za bidon. |
||
VZMETENJE Z NASTAVITVIJO AUTOSAG KAJ Revolucionarna tehnologija SBC, amortizerje pa izdeluje Fox, ki avtomatsko nastavi ustrezen sag (ugrez) in pritisk zraka v zadnjem amortizerju. ZAKAJ Hitrejša in enostavnejša nastavitev saga (ugreza), ki zagotavlja popolno nastavitev za optimalno delovanje vzmetenja. KAKO Ko se kolesar usede na sedež se znotraj amortizerja zrak spusti skozi posebej oblikovan pretočni ventil, dokler ne doseže prednastavljenega nivoja (ki je odvisen od teže kolesarja), kar izenači pritisk v pozitivni in negativni komori. V tej točki ima amortizer popolno nastavljen sag (posed). |
||
KARBONSKI OBROČI KAJ Obročniki Roval Control Trail SL 29 s karbonskimi obroči (samo na modelu S-Works ali v prosti prodaji). Model Expert je izdelan z obročniki Control Carbon 29. ZAKAJ Za nižjo težo, povečano togost in vzdržljivost, v primerjavi z aluminijastimi obroči tudi bolje absorbirajo udarce. KAKO Ultra-lahki, 29-palčni karbonski obročniki so izdelani tako, da lahko nanje zlahka namestite širše plašče. Karbonski obroč je močnejši in bolj tog od aluminijastega, zato so obročniki dlje časa centrirani, boljša je tudi absorbcija udarcev. Kombinacija križno in radialno pletenih naper prav tako zniža težo in izboljša splošno moč obročnikov. |
||
POTOPNA SEDEŽNA OPORA SPECIALIZED COMMAND POST IR KAJ Tri-stopenjska, mehanska sedežna opora s hodom 100 ali 125 mm ter ročico na krmilu. Sedaj z napeljavo bovdna po notranjosti okvirja in praktičnim dostopom do zračnega ventila. ZAKAJ Kolesar lahko med vožnjo spusti ali dvigne sedež, kar močno poveča učinkovitost in nadzor na raznolikem terenu. KAKO Z ročico na krmilo lahko izberete enega izmed treh položajev sedeža. Izbirate med položajem za vzpenjanje (povsem dvignjen sedež), v katerem lahko iz sebe iztisnete največ moči; položajem za vožnjo po raznolikem terenu (sedež se spusti za 35 mm); ter položajem za spust (povsem spuščen sedež), v katerem imate največjo okretnost in največ prostora za premikanje nad okvirjem. |