Pivotovo vzmetenje DW-Link®
Patentiran sistem DW-Link deluje na podlagi položaja vrtišč in preprečuje zibanje kolesa med močnih poganjanjem stoje. Oblika pripomore tudi k dodatnem oprijemu med vzpenjanjem (stoje ali sede), prav tako pa pomaga pospeševati kolo med šprinti in močnim poganjanjem ven iz zavojev. Pot zadnjega obročnika gre v prvem delu nekoliko nazaj, zato je učinkovitost ostrih udarcev boljša, nato pa gre v bolj navpični smeri in ostaja aktivna skozi celoten hod. Sistem DW-Link dopušča resnično nastavljivost s katero dobi kolesar najboljšo možno učinkovitost med poganjanjem, ne da bi pri temu žrtvovali zaviranje ali občutek med blaženjem udarcev. Enostavno povedano - DW-Link je naslednja stopnja pri oblikovanju vzmetenja.
Kolesa DW-Link
Največja stvar, ki loči vsa kolesa DW-Link od ostalih koles SDL (“short dual links”) je koncept “anti-squata”. To je neposredno povezano s kolesarjevim težiščem, lokacijami vrtišč ter položajem amortizerja (vse to zajemajo patenti DW-Link). Nobena oblika SDL nima tega. V bistvu to pomeni, da se vzmetenje DW-Link uspešno upira nezaželenemu zibanju kolesa in oblikovalci kolesa lahko dosežejo boljšo splošno učinkovitost vzmetenja, brez da bi bilo treba zibanje nadzirati z blokado delovanja, izrazitimi nastavitvami za poganjanje ali uporabe pretiranega dušenja stiska. Končni rezultat je kolo z veliko večjo vsestranskostjo v različnih razmerah.
V primeru Pivota Mach 4 imate kolo, ki pleza in šprinta skupaj z najbolj učinkovitimi XC kolesi v svetovnem pokalu, a ko ga usmerite navzdol se vam bo zdelo, da ima veliko več kot 115 mm hoda. Te prednosti so še bolj izrazite na modelih z več hoda, na primer na modelu Firebird s 167 mm hoda. Firebird s s terenom resnično spopade kot nekatera kolesa za spust, toda ko je govora o poganjanju navzgor je brez primerjave v svojem razredu. Uredniki in stranke ga z vidika poganjanja primerjajo s kolesi s 120 mm hoda. Tekmovalci Pivota so z njim celo dirkali na 24-urnih vzdržljivostnih dirkah.
Uporabnost se prenaša vse do modela Phoenix, ki sodi s svojim hodom, delovanjem in nadzorom v sam vrh koles za spust v svetovnem pokalu. Ob tem pa ima učinkovitost poganjanja, s katero ne more tekmovati nobeno drugo kolo na trgu. Ko tekmovalec lovi zadnjo desetinko sekunde šteje tudi superiorna učinkovitost poganjanja.
Tudi druge ključne podrobnosti omogočajo izdelavo boljšega kolesa s sistemom DW-Link. Ker se kolo ne poseda pod močjo se položaj gonilne osi ne zniža med napadi na tehničen ali strm teren. Zaradi tega ima lahko okvir nižje postavljeno gonilno osi, ob tem pa kolesar ne občuti stalnega zaletavanja pedal ob ovire. Kolesar občuti pozitivne učinke nižje postavljene gonilne osi tudi pri boljši vodljivosti in obnašanju skozi zavoje. Zaradi nižjega težišča ima
kolesar tudi večje zaupanje v kolo, saj se mu/ji zdi, da sedi boljo v kolesu in ne na vrhu kolesa.
Sistem DW-Link omogoča tudi večji nadzor nad potjo hoda v različnih točkah hoda. Karakteristika in pot, ki ju želite v samem začetku hoda ni nujno enaka želenemu v srednjem delu hoda. Z mislijo na to so se inženirji Pivota resnično osredotočili na oprijem ter neverjetno dobro pobiranje ostrih udarcev v prvem delu hoda, in zaradi tega so izbrali nazaj usmerjeno pot zadnje osi. Ko gre kolo globlje v hod se pot spremeni in gre bolj navpično navzgor. V kombinaciji tega ter Pivotove nastavitve amortizerja ter splošne krivulje vzmetenja dobi kolo resnično mehak prehod v srednji del hoda. Prav tako omogoča nadziranje učinkov zaviranja na vzmetenje. Mach 4 ima tako na primer povsem aktivno zaviranje, ki je primerljivo z najboljšimi 4-točkovnimi sistemi na tržišču. Vzmetenje DW-Link ne otrdi v času zaviranja, zato lahko kolesar prenese več hitrosti in zavira kasneje pred zavoji, in vse to je mogoče je bo vzmetenje ostalo aktivno in v stiku s podlago.
Ponudbo koles Pivot si poglejte na naši spletni strani.
www.pivotcycles.com