Moterra Neo: Ko je gravitacija edina preostala omejitev | Factory Store

Moterra Neo: Ko je gravitacija edina preostala omejitev

Moterra Neo vam daje moč za raziskovanje svojih meja - s kombinacijo sistema Bosch Smart z večjih dosegom, prvovrstnimi komponentami ter novo geometrijo. S spojitvijo učinkovitosti, udobja in prijaznosti do uporabnika je Moterra Neo najnovejši izdelek v neskončno dolgi seriji inovativnih koles Cannondale.

Cannondale znova razbija vzorce. Novo električno gorsko kolo Moterra Neo s tehnologijo Bosch Smart System je na novo opredelilo meje raziskovanja in dostopa v brezmejno naravno, ob tem pa ponuja moč in zaupanje za višje vzpone, hitrejše spuste ter daljše podvige.

“Model Moterra Neo smo oblikovali z mislijo na vse kolesarje, s tem pa pa zadovoljili želje novih in obstoječih privržencev znamke Cannondale,” je ob predstavitvi povedal Scott Vogelmann, globalni direktor za MTB pri Cannondale-u. “Kategorija gorskih e-koles je med najhitreje rastočimi v kolesarstvu, saj daje kolesarjem možnost raziskovanja in postavljanja lastnih izzivov. Z naprednim razmišljanjem in osredotočanjem na kolesarja smo oblikovali Motterro Neo z močnejšo pogonsko enoto, povsem novimi funkcijami ter posodobljeno geometrijo. In tako kot je že značilno za Cannondale, to smo naredili v obliki celotnega paketa, ki spreminja pravila v tej kategoriji in doseže tako veliko kolesarjev.”

Moterra Neo izstopa z novim sistemom Bosch Smart z mega dosegom. Baterija ima kapaciteto 750 Wh in zato je strah pred premalo dosega stvar preteklosti. Sistem ima tudi najmočnejši pogon, kar jih ima Bosch na voljo - Performance Line CX z največjim navorom 85 Nm ter tekočim, naravnim delovanjem. Vse to je združeno z integrirano nadzorno enoto z zaslonom brez klasičnih gumbov, ki se ob pomoči nove aplikacije Bosch Flow lahko prilagodi uporabniku.

Tehnologija Proportional Response je zagotovilo, da dobi vsak kolesar najboljšo učinkovitost in udobje, ne glede na svojo velikost. Cannondale preko tega sistema vsako velikost okvirja prilagodi in tako ima tudi Moterra za vsako velikost specifično geometrijo, razporeditev vzmetenja ter dolžino cevi ob verigi. Na ta način je kolesar postavljen bolje med oba obročnika, kolo pa ponuja neprekosljivo vodljivost in oprijem. Med vzpenjanjem se lahko kolesar sprosti in je v manj neprijetnem položaju. Med spuščanjem je stabilnost večja, obvladovanje kolesa pri višjih hitrostih in skozi zavoje pa bolj natančno.

Moterra Neo ima sodobno geometrijo, ki je bila narejena praktično na novo. Položen, 65-stopinjski kot krmilne cevi zagotavlja večjo stabilnost pri višji hitrosti in preko tehničnega terena. Sedežna cev je strma, nagiba se pod kotom 77 stopinj, kar pomeni boljšo pedaliranje in večji nadzor med plezanjem. Skratka, Motera Neo leti kot raketa.

Kolo je narejeno z mislijo na minimalizem ter enostavno življenje z njim. Zato je baterijo enostavno odstraniti, prav tako je dobro zaščitena pred zunanjimi elementi. Nov je tudi enostavno dostopen priključek za polnjenje. Dodatno so bovdni napeljani direktno v glavo okvirja in videz okvirja je zato zelo čist. Izbrani modeli so opremljeni še s svetilko Lezyne s svetilnostjo 1000 Lumnov, nosilcem za zadnji blatnik, nosilcem za prtljažnik in stojalom.

Povsem nova Moterra Neo bo na voljo s tremi različnimi platformami: Moterra Neo Carbon, Moterra Neo Alloy in Moterra Neo LT (Long Travel = večji hod), v velikostih od S do XL. Moterra Neo Carbon in Alloy imata 150 mm hoda spredaj in zadaj, bolj divja Moterra Neo LT pa ima 170 mm hoda spredaj in 165 mm hoda zadaj, ob tem pa še sistem “mullet” (29” spredaj, 27,5” zadaj).

Za več informacij obiščite www.cannondale.com.
Kolo Moterra Neo lahko že prednaročite preko elektronske pošte.

 

Deli s prijatelji