Italijanska strast, tehnologija silicijeve doline | Factory Store

Italijanska strast, tehnologija silicijeve doline

Letošnja izvedba dirke je bila edinstvena zaradi zloglasne 5. etape po tlakovcih, ki so se jo bali mnogi najboljši, Nibali pa je tekmece na tej etapi prehiteval tudi po zaslugi svojega S-Works Roubaixa SL4. Po zaslugi dušilcev vibracij Zertz in sedežne opore CG-R ima kolo vodilno udobje in togost v svojem razredu, pri letenju Vincenza preko vseh tlakovcev pa se je znova dokazalo, da je bolj tekoče tudi hitrejše.

Nibali na Touru

Več o Tarmacu in Roubaixu

Orožja za Tour
Osebje in tekmovalci ekipe natančno preučijo vsako etapo, prav tako pa se z veliko natančnosti vsak dan izbere tudi oprema. Na ravnih etapah, kjer je bila aerodinamična učinkovitost ključnega pomena, se je Vincenzo s svojimi sotekmovalci zanašal na čelado S-Works Evade, ki zagotavlja aero prednosti kronometerske čelade ter udobje in zračnost cestne čelade. Moč je bilo treba učinkovito in udobno prenesti na cesto, za kar so poskrbeli _evlji S-Works Road s pravo kombinacijo togosti (karbonski podplat FACT) in udobja (konstrukcija Body Geometry). Na enem izmed najbolj deževnih Tourov v zadnjem času se je Vincenzo zanašal na neprekosljivi oprijem in učinkovitost plaščev S-Works Turbo iz gume Gripton; s temi plašči je lahko poganjal na vso moč, ob tem pa ga ni bilo strah izguba oprijema.

Nibali na Touru

V zmagoslavju uživa tudi Rafal Majka iz ekipe Tinkoff-Saxo Bank, ki je na svojem prvem nastopu na Dirki po Franciji osvojil pikčasto majico najboljšega hribolazca. Majka je prav tako dirkal z novim Tarmacom, zana_al pa se je tudi na kombinacijo nizke teže in aerodinamike, ki jo ponujajo obročniki Roval CLX 40; tudi ti so mu pomagali do dveh veličastnih zmag v gorah ter do majice.

Nibali na Touru

Pot do Nibalijeve zmage se je začela veliko pred štartom dirke v Leedsu. S pomočjo sistema Body Geometry Fit je fino nastavil svojo držo za vožnjo na čas in splošno cestno vožnjo, s čimer je našel idealno kombinacijo med močjo in udobjem. Poleg tega je bil Vincenzo skozi sezono v rednem stiku z ekipo Specialized Racing, s katero je opravil številne teste na cesti in velodromu. Prav tako je imel na razpolago Specializedov vetrovnik v Morgan Hillu, tako da je imel resni_no vso mo_no podporo, s tem pa se je lahko manj ukvarjal s podrobnostmi in se je lahko več časa posvetil svoji prvi nalogi - vožnji kolesa.

www.specialized.com

Nibali na Touru

Deli s prijatelji