Povsem novi GT Fury World Cup
Ekipa GT Factory Racing je na prvi dirki svetovnega pokala v spustu slavila kar dvojno zmago - Rachel in Gee Atherton sta na domači progi pometla s konkurenco, hiter pa je bil tudi mladinec Taylor Vernon, a s predrto zračnico v finalu ni mogel narediti veliko. Novi GT Fury je tako na svoji prvi uradni dirki slavil kar dvojno zmago, čeprav sta Athertona z njim uspešno dirkala že prej. Vendar s prototipom v črni barvi in ne s kolesom, kot ga vidite na slikah in v videu.
Fury ima zelo malo skupnega s svojim predhodnikom, pravzaprav le to, da ima še vedno 26-palčne obročnike. Vzmetenje je močno izboljšano, s bolj kompaktno obliko sistema Independent Drive ter novim nihajnim vzvodom med nihajko in amortizerjem. 220 mm hoda je kos vsaki progi, izboljšano pa je tudi poganjanje. Okvir je bistveno bolj tog, na posameznih delih je tudi za polovico močnejši kot je bil do sedaj. Čeprav pa je novi Fury izdelan iz aluminija je še vedno za 300 gramov lažji od svojega karbonskega predhodnika. Bistvena sprememba je tudi v geometriji, saj ponuja kolo za dve stopinji bolj položen kot vilice (63 stopinj), za centimeter krajšo razdaljo med gonilno osjo in zadnjim pestom ter nižje postavljeno gonilno os.
Okvir bo na voljo v štirih velikostih, za zdaj so znane samo specifikacije modela World Cup z vzmetenjem Fox (serija Factory), komponentami Shimano Saint in obročniki e.thirteen LG1. GT Fury World Cup bo na voljo kasneje v sezoni.