Specialized Tarmac SL4 - nič ni lažje in bolj togo
Zato je kolo izbira tekmovalcev v profesionalnem peletonu. Vozite ga na vso moč, vozite ga hitro, samo oblecite se in pojdite.
KARBONSKI OKVIR SL4 FACT IS 11R (S-WORKS) KAJ Okvir iz visoko-modularnih karbonskih vlaken je izdelan z našo najbolj napredno konstrukcijsko metodo za karbonska kolesa. ZAKAJ Našemu Tarmacu daje najvišje razmerje med togostjo in težo vseh časov - za 19 % izboljšano v primerjavi z modelom S-Works SL3 - kar naredi kolo noro lahko in hitro. KAKO Okvir je razdeljen v štiri monokoke (ter nosilce zadnje osi), znotraj katerih tečejo karbonska vlakna neprekinjeno od cevi do cevi, s čimer lahko bolj natančno optimiziramo oblike cevi, njihove dimenzije in stike. |
||
STOŽČASTA IN POSEBEJ OBLIKOVANA GLAVA OKVIRJA KAJ Strateško oblikovana glava okvirja SL4 se razširi od 1-1/8 palca na vrhu proti 1-3/8 palca pri kroni in je spojena z masivnima zgornjo in glavno cevjo. ZAKAJ Večja moč in togost pomenita bolj natančno vodenje kolesa in večjo odzivnost, kar se še posebej pozna pri silovitem poganjanju stoje. KAKO Zaradi širšega podnožja je ta del okvirja bolj tog in močnejši, postopen prehod karbonskih vlaken od vrha krmilne cevi proti njeni kroni pa zmanjša nastanek potencialno šibkih točk, ki nastanejo zaradi ostrih robov - karbon je najboljši, ko je v gladki liniji. Zgornja in glavna cev velikega premera "objameta" glavo okvirja in na spojih ustvarita super toge "izbokline" King Cobra. Zaradi oblike so nameščeni ležaji manjšega primera (v primerjavi z lanskimi premera 1,5 palca), kar zopet prihrani nekaj teže. |
||
OHIŠJE GONILNE OSI IN CEVI OB VERIGI IZ ENEGA KOSA KAJ Večina okvirjev je izdelanih s konstrukcijsko metodo FACT, ki omogoča izdelavo ohišja gonilne osi in cevi ob verigi iz enega kosa. ZAKAJ Optimizacija teže in togosti v enem najbolj kritičnih in najbolj obremenjenih delov okvirja - za superiorno pospeševanje, učinkovitost in nadzor. KAKO Ohišje gonilne cevi je skupaj s cevmi ob verigi izdelano kot en kos, za razliko od načina, pri katerem so posamezni elementi združeni skupaj po obdelavi v kalupu. Rezultat takšnega pristopa je super močna in toga enota - brez spojev od ohišja gonilne osi do zadnjih nosilcev osi, zaradi česar ni potencialno šibkih stičišč. Takšna oblika se tudi pod ekstremnimi obremenitvi upira zvijanju in izboljšuje prenos moči. |