Evolucija hitrosti: Phoenix 29
Phoenix 29 je povsem mogoče najslabše varovana skrivnost v svetovnem pokalu v spustu. Kolesarji so v zadnjih treh letih testirali številne različice tega ultra hitrega konjička in to po prizoriščih po vsem svetu. V razvoj najhitrejšega kolesa, kar so ga kdaj izdelali pri Pivotu gre pač veliko dela. Testiranje idej inženirjev in prvotne koncepte se zaključi šele na ciljni črti najtežjih prog na svetu. Povedano enostavno - štoparica ne laže.
Eddie Masters je svoj prvi nastop za ekipo Pivot Factory Racing Team opravil prav na svetovnem pokalu na Lošinju, kjer je testiral prototip aluminijastega Phoenixa 29. V kvalifikacijah je končal na 8. mestu (eden izmed njegovih najboljših rezultatov v kvalifikacijah), ter s tem takoj dokazal kako hitro je kolo. Zares hitro. Z dokazom, da je platforma solidna, se je začela ekipa ukvarjati z majhnimi izboljšavami. Morda bo imel kdo pomisleke ob iskanju popolnosti, vendar kolesarji tovarniške ekipe vidijo in čutijo rezultate. Stotinka tukaj, desetinka tam, večja samozavest ter občutek, da si eno s svojim kolesom. Vse se sešteva na poti do ciljne črte. Celo majhne razlike lahko pomenijo razliko med uvrstitvijo med najboljših dvajset in odrom za zmagovalce. Ali celo zmago!
"Že na prvem prototipu smo bili zelo konkurenčni in hitri," pravi Bernard Kerr, prvo ime ekipe Pivot Factory Racing Team, in dodaja: "Z nekaj spremembami pa je postalo kolo še hitrejše." Ekipa testira aluminijaste in karbonske prototipe ter različne nihajke. Če si kaj zaželijo, jim pri Pivotu ustrežejo. Kerr dodaja: "Z inženirji Pivota se lahko pogovarjam vsak dan in jim vsako misel pošljem v sporočilu ali e-pošti. Naredili smo super hitro kolo, in komaj čakam da grem dirkat z njim."
Phoenix 29 je noro hitro kolo, vendar delo še ni zaključeno. Zimsko delo je treba dokazati na dirkah. Poleg tega pa imajo pri Pivotu v rokavu še nekaj trikov. Zato le spremljajte tovarniško ekipo in videli boste najnovejšo različico kolesa.
Zagotovo bo to kolo na voljo tudi v prosti prodaji. Kdaj? Ko bo najhitrejše in najbolj zmogljivo kolo v svetovnem pokalu v spustu.