Specialized Camber 2013 - čistokrvno trail kolo
Specialized je povsem prenovil svojega Camberja, ki je sedaj na voljo s še izboljšano geometrijo in boljšimi komponentami. Seveda z aluminijastimi ali karbonskimi okvirji, vedno z 29-palčnimi plašči. Izberite sami, mi vam predstavljamo kaj naredi kolesa v seriji tako posebna.
VZMETENJE Z NASTAVITVIJO AUTOSAG KAJ Revolucionarna tehnologija SBC, amortizerje pa izdeluje Fox, ki avtomatsko nastavi ustrezen sag (ugrez) in pritisk zraka v zadnjem amortizerju. ZAKAJ Hitrejša in enostavnejša nastavitev saga (ugreza), ki zagotavlja popolno nastavitev za optimalno delovanje vzmetenja. KAKO Ko se kolesar usede na sedež se znotraj amortizerja zrak spusti skozi posebej oblikovan pretočni ventil, dokler ne doseže prednastavljenega nivoja (ki je odvisen od teže kolesarja), kar izenači pritisk v pozitivni in negativni komori. V tej točki ima amortizer popolno nastavljen sag (ugrez). |
||
OKVIR CAMBER 29 S PREDNJIM TRIKOTNIKOM IZ KARBONA IN NOTRANJO NAPELJAVO ZA COMMAND POST KAJ 29-palčni karbonski okvir z zadnjim trikotnikom iz aluminija M5, ki ima notranjo napeljavo za oporo Command Post BlackLite, 110 mm hoda, integriran krmilni ležaj in geometrijo za XC / trail. ZAKAJ Vrhunska in lahka možnost z ravno pravo mero hoda za večino kolesarjev, ki se odlično uvršča med Epica in Stumpjumperja. Notranja napeljava kabla opore Command Post BlackLite za čisto in nemotečo namestitev. KAKO Karbonski okvir drži težo na spodnji meji in hkrati povečuje stransko togost. Geometrija je posebej prilagojena za netekmovalni kros in ture, zato ima položnejša kota vilice in sedežne cevi, kar prinaša več igrivosti in manj agresiven položaj za uravnovešeno zmogljivost plezanja in spuščanja. |
||
NOV OKVIR IZ ALUMINIJA M5 KAJ Povsem nov okvir iz aluminija M5 z 29-palčno XC/trail geometrijo/cevmi, 110 mm hoda, koncentričnim vzvodom, stožčasto glavo okvirja s spodnjim premerom 1,5 palca, ohišjem gonilne osi PF30, nosilci za pesta 142+, nizko postavljeno zgornjo cevjo in prostorom za bidon. ZAKAJ Zaradi okvirja je kolo močnejše, lažje in bolj vodljivo, pripravljeno na vsako tehnično enoslednico. Nov koncentričen vzvod omogoča izdelavo lažjega okvirja, ob tem pa se poveča togost okvirja. KAKO Okvir je med drugim sestavljen z dvodelno zgornjo cevjo, ki ima tudi vlogo nosilca amortizerja, in učinkovitim vzmetenjem FSR, zato smo lahko dosegli naše visoke cilje z vidika višine zgornje cevi, kinematike in prostora za bidon. |
||
POTOPNA SEDEŽNA OPORA SPECIALIZED COMMAND POST BLACKLITE KAJ Z ročico na krmilu nastavljiva mehanska opora sedeža z možnostjo spuščanja sedeža za 100 ali 125 mm. ZAKAJ Kolesar lahko med vožnjo spušča in dviguje sedež, kar poveča učinkovitost in nadzor na spreminjajočem se terenu. KAKO Kolesar mora samo pritisniti gumb ročice na krmilu in opora sedeža se bo avtomatsko spustila na eno izmed treh višin: položaj za plezanje (povsem dvignjen sedež) za največji donos moči na vzponih in ravnih delih; položaj za "cruzanje" (35 mm pod polnim iztegom) na valovitem terenu; in položaj za spuščanje (125 mm pod polnim iztegom) za največji odmik in okretnost na tehničnih spustih. |
||
KARBONSKI OBROČI KAJ Obročniki Roval Control SL 29 (model S-Works) ali Roval Control Carbon 29 (model Marathon). ZAKAJ Za nižjo težo, izboljšano togost in vzdržljivost ter boljšo absorpcijo udarcev kot pri aluminiju. KAKO Ultra lahke karbonske 29-palčne obročnike smo oblikovali s širokimi obroči, na katere je mogoče namestiti široke plašče. Karbonski obroč je močnejši in bolj tog od aluminijastega, zato je obročnik dlje časa poravnan in bolje absorbira udarce. Kombinacija navzkrižno in radialno pletenih naper zmanjša težo in poveča moč. |