V koraku s tradicijo. Do zmage z inovacijo. | Factory Store

V koraku s tradicijo. Do zmage z inovacijo.

Spomladanske klasike

Drama, razburljivost in dediščina spomladanskih klasik znova z nami. Čas svetih dirk v zelo posebnem času leta. Hkrati so to tudi prizorišča, za katera so izdelana kolesa Specialized Tarmac, Venge in Roubaix. Nekateri najboljši profesionalni kolesarji se bodo z njimi pripeljali do veličastnih zmag, enaka kolesa pa so na voljo tudi vam – za vaše lastne epske bitke.

Kolesa so narejena za zmagovanje, zato lahko vi zmagate na vsakem terenu. Od blizu si poglejte tri zloglasne dirke prvega dela sezone in kako Specialized izdeluje kolesa posebej za ekstremne zahteve vsake izmed njih.

Specialized Venge
Venge. Več kot aerodinamično kolo.
  MILANO – SAN REMO
Dirka je znana tudi kot »La Primavera« (pomlad) ali »La Classicissima« (najboljša klasika), vsekakor pa je Milano – San Remo pogosto dan za šprinterje, čeprav se ne konča s klasičnim šprintom. Preden pa se lahko kolesarji sploh udarijo v zadnjih metrih morajo prevoziti skoraj 300 kilometrov, pogosto vetrovnih.
Venge je idealno kolo za to dirko, saj kolesar z njegovimi aerodinamičnimi lastnosti prihrani kar nekaj energije na 6-7 urah dirkanja, nato pa omogoča doseganje najvišjih hitrosti v zadnjih metrih.
S-Works + McLaren Venge je se javnosti predstavil z zmago na izvedbi dirke leta 2011. Letošnja dirka je potekala 17. marca, zmagal pa jo je Nemec Gerald Ciolek.
     
Specialized Venge
Tarmac. Nič ni lažje in bolj togo.
  DIRKA PO FLANDRIJI
»Ko pogledam nazaj, me preplavi nostalgija. Z vidika tekmovalca je bila Flandrija ena izmed najbolj grozovitih dirk za voziti, toda ena izmed najlepših za zmago,« - legendarni Sean Kelly
Trasa Flandrije je ena izmed najbolj raznolikih in zahtevnih v koledarju. Je dolga (preko 250 km), zavita, z dobrimi in slabimi cestami, posejana pa je s serijo zelo strmih vzponov, izmed katerih potekajo nekateri po tlakovcih, naklon pa se približa tudi 20 %.
Idealno kolo za »de Ronde« mora biti dinamično, kot je dinamična proga sama: lahko, vendar ne šibko; togo, toda ne pretogo; odzivno, toda ne nenadzorovano. Tarmac se je izkazal v vseh pogledih, saj so kolesarji z njim zmagali kar PET zaporednih izvedb dirke po Flandriji (2008-2012).
V nedeljo, 31. marca bo Specialized lovili šesto zmago. Boonen bo štartat kot branilec lanskoletne zmage.
     
Specialized Venge
Roubaix. Bolj tekoče je hitrejše.
  PARIZ - ROUBAIX
»Kraljica med klasikami« ali »Severni pekel«. Pariz-Roubaix je dirka, ki jo mnogi profiji smatrajo za najtežjo izmed vseh. Dirka je dolga 250 km, zaznamuje pa jo preko 50 kilometrov tlakovanih odsekov, mnogi izmed njih so stare kmetijske ceste, ki zaznamujejo pokrajino severne Francije.
Pravo kolo za Pariz-Roubaix (in katerokoli drugo dolgo vožnjo na težkih cesta), mora biti udobno in učinkovito, stabilno in odzivno, hkrati pa mora blažiti udarce brez da bi se poslabšal občutek pristnega stika s cestiščem. Roubaix je kolo, ki je vredno svojega imena, saj so tekmovalci s tem kolesom zmagali na kar štirih izmed zadnjih petih izvedb te dirke, s tem pa so tudi dokazali, da je bolj tekoče tudi hitrejše.
Letošnja izvedba dirke bo potekala v nedeljo, 7. aprila. Boonen se bo boril za naziv nespornega »Kralja tlakovcev«, saj bo napadal rekordno 5. zmago.

Deli s prijatelji