XC raketa, ki kljubuje gravitaciji
Povsem novi Pivto Mach 4 SL je narejen tako, da bodo tekmovalci v svetovnem pokalu z njim pridobili na vsakem centimetru tehnično zahtevnih prog in vozili hitro tam, kjer se drugi obotavljajo.
Inženirji Pivota so premaknili meje v vsaki mogoči meritvi učinkovitosti v olimpijskem krosu. To je najlažje in najhitrejše XC kolo s 100 mm hoda, kar so jih kdaj razvili. Kar pojdite in dajte vse od sebe tam zunaj na progi, enako bo storil tudi vaš novi Mach 4 SL.
Lahkotni cilji
Tekmovalci v olimpijskem krosu vedo, da šteje vsak gram. Pivotovi inženirji se niso lotili odrezati nekaj gramov – vztrajali so pri odbitku stotin gramov. Teža novega okvirja se začne pri 1930 gramih (vključno z amortizerjem), s čimer si je Mach 4 SL zagotovil sedež v prvi vrsti kategorije ultra lahkih polnovzmetenih gorskih koles, poleg tega pa ponuja še najboljše razmerje med togostjo in težo, kar so jo kdaj dosegli v Pivotu. Novi Mach 4 SL je več kot 300 gramov lažji od svojega že tako lahkotnega predhodnika, modela Mach 429 SL. Težo so nižali na praktično vseh delih okvirja, ob tem pa povečali moč in togost in sicer z optimizacijo oblik cevi, bolj kompaktno obliko okvirja, eksotičnimi visoko tehnološkimi materiali in dvojno pokončno ojačitvijo nihajke. Še nekaj gramov je izpuhtelo z uporabo integriranega krmilnega ležaja in na dirkah dokazanih “žepkov” za ležaje po zaslugi katerih skoraj ni treba uporabiti kovine. Vožnja v strme klance in hitro pospeševanje še nikoli ni dajalo tako dobrih občutkov – ali hitrosti.
Prednosti tehnologije Fox Live Valve
Okvir Mach 4 SL je povsem združljiv s tehnologijo Fox Live Valve, ki prinaša naslednjo stopnjo učinkovitosti v olimpijskem krosu. Elektronsko aktiviran sistem vzmetenja zazna udarce in “ve” kdaj vozite v klanec in kdaj se spuščate. Na teren reagira 100-krat hitreje, kot lahko človek pomežikne, zato nikoli ne boste čutili vklopa sistema; vzmetenje je enostavno vedno popolno. Sistem se v času dirke ali izleta aktivira več deset tisočkrat in zagotavlja največjo učinkovitost poganjanja in nadzora na tehničnem terenu. Poleg tega je pet različnih nastavitev platforme le klik stran. Prednosti z vidika učinkovitosti ni mogoče ovreči, pridobivanje hitrosti na vsakem delu proge pa je naravnost izjemno.
Ustrezen za vse, ne glede na velikost
Pravilno ustrezanje telesu je nujno za največjo izhodno moč, zato so pri Pivotu poskrbeli, da bo novi Mach 4 SL brezkompromisno ustrezal najširšemu krogu kolesarjev obeh spolov. Najmanjši okvir je primeren za kolesarje višine 147 cm, stojna višina pa je celo nižja kot pri modelu Mach 4 Carbon s 27,5-palčnimi obročniki. Največji okvir je za kolesarje višine do 200 cm. Nižja višina, daljši doseg in strmejši kot sedežne cevi vas postavijo v močan položaj za doseganje največjih vatov. Specifične razporeditve plasti karbona in nastavitve amortizerjev za vsako velikost okvirja posebej pa zagotavljajo, da boste vsi kolesarji deležni enake vrhunske učinkovitosti.
Geometrija iz svetovnega pokala
Tehnične lastnosti in potopne sedežne opore so zdaj nekaj običajnega v svetovnem pokalu, zato se je morala geometrija razviti do naslednje stopnje. Mach 4 SL ima položnejši kot krmilne cevi, daljši odmik in krajše cevi ob verigi ter prinaša nove občutke in samozavest na hitrih in zahrbtnih spustih. Kar je bilo prej nevarno, strmo in nervozno je zdaj stabilno, zalepljeno na tla in odzivno - zato boste prihranili dragocene sekunde in prihranili moč za odločilni šprint do ciljne črte. Geometrija nove šole pa omogoča celo to, da se to XC kolo spogleduje s trail kolesi. Če hitrost pomeni zabavo, potem je to morda najbolj razburljivo kolo, kar so jih kdaj naredili pri Pivotu.
Vzmetenje dw-link®
Postavitev amortizerja je morda drugačna, vendar pa 100 mm hoda preko vzmetenja dw-link® ohranja legendarne in poznane kvalitete vožnje: največja učinkovitost poganjanja, reagiranje na udarce v vseh trenutkih in povsem aktivno zaviranje – vse, kar si želite od vzmetenja na XC kolesu. Novi metrični amortizerji s posebnimi nastavitvami za vsako izmed velikosti zagotavljajo več opore, nadzora in hitrosti kot kadarkoli prej.
Glavne značilnosti
- Teža okvirja od 1930 gramov dalje (z amortizerjem), teža kolesa od 9,4 kg dalje (velikost S s kompletom XTR World Cup)
- 100 mm hoda, vzmetenje dw-link®
- Za vilice s hodom od 100 do 120 mm
- Integracija Fox Live Valve
- V celoti karbonski okvir, izdelan s tehnologijo Pivot Hollow Core
- Progresivna XC geometrija za najbolj zahtevne proge
- 29-palčni obročniki
- Napeljava bovdnov preko sistema Cable Port
- Okvir je združljiv s potopnimi sedežnimi oporami
- Velik bidon lahko v vstavite v okvirje vseh velikosti - tudi XS; okvir XL ima možnost pritrditve dveh nosilcev bidona
- Lahki, hladno kovani aluminijasti vzvodi z ležaji Enduro Max
- Amortizer Fox Kashima Factory, posebej nastavljen za to kolo
- Izredno vzdržljiva zaščita okvirja in nihajke
- Zadnje pesto Boost™ 12 x 148 mm
- Na voljo v velikostih XS, S, M, L, XL