GT Force Carbon: Spuščen z vajeti [2. del]
Predstavljamo glavne značilnosti na frišno predstavljenega GT Force Carbon, katerega jedro predstavlja nova šasija z vzmetenjem LTS in visoko postavljenim vodilnim kolescom verige, divjo geometrijo in progresivno estetiko.
GLAVNE ZNAČILNOSTI
Ruckus Management
Integrirano vodilo verige, posebej prirejena zaščita za spodnjo in zgornjo cev zadnjega trikotnika
Dodatna nastavljivost
T. i. FlipChip pri zadnji osi za spreminjanje medosne razdalje in cevi ob verigi za 10 mm.
Napeljava cev v cevi
Sistem ohranja čiste linije kolesa, v prvi vrsti pa zagotavlja enostavno napeljavo pletenic.
Integrirana dodatna oprema
Na vseh velikostih lahko znotraj okvirja spravite osnovne potrebščine - rezervno zračnico, tlačilko in bombice CO2, večnamensko orodje … Vse to vzemite s seboj, ne na vas.
O KOLESCU
Sistem se je dokazal na zmagovitem spustaškem kolesu Fury, zdaj je na voljo tudi na tej enduro raketi. 4-točkovno vzmetenje LTS je še izboljšano z vodilnim kolescem verige, ki pripomore k optimalnejši poti zadnje osi skozi hod, ter skrbi za največjo možno absorbcijo udarcev in nadzor. Poganjanje je s tem bolj učinkovito, oprijem in zaviranje pa sta izboljšana v vseh razmerah.
IZBOLJŠANA GEOMETRIJA
- Povečan doseg in kratka opora krmila za optimalno zavijanje
- Strm kot sedežne cevi (78°) za plezanje, udobje in nadzor
- Položen kot krmilne cevi (63,5°) za kvalitetno preživljanje časa za poti navzdol
Ključne izboljšave v primerjavi s prejšnjo generacijo modela Force
- Nižja stojna višina in višja glava okvirja za večji nadzor
- Daljši zadnji del za stabilnost in nadzor pri visokih hitrostih
KINEMATIKA
Pot osi
Os se skozi hod premika nazaj, s čimer se izboljša zmogljivost absorbiranja udarcev
T. i. anti squat (učinkovitost poganjanja)
Izboljšan anti squat (mehanski upor vzmetenja proti kompresiji) pri večini prestav - za boljše pospeševanje. Pri razmerju 32:21 (sredina kasete) z 69,4 % na 72, 8 % in pri razmerju 32:50 (prestava za plezanje) z 79,2 % na 99,7 %.
T. i. anti rise (učinkovitost zaviranja)
Anti rise je pojav pri polnovzmetenih kolesih v času zaviranja. Med zaviranjem se sila prenese na okvir, kar povzroči posedanje vzmetenja, ali ravno obratno.
- Izboljšan anti rise s 60 % na 70 % - za bolj nadzorovano zaviranje
- Manj posedanja pri visokih hitrostih
Razmerje vzvodov
- Povečan hod amortizerja s 55 na 65 mm za nižje splošno razmerje vzvodov
- Bolj konstantno delovanje v prvem delu hoda, izboljšanje zmogljivosti pumpanja
- Povečana uporabna progresija z 10 % na 12,5 %
GT Force Carbon smo že predstavili v videu.
Svojega lahko naročite že zdaj.