25 Years of Shred
Da bi vedeli kam gremo, moramo vedeti kje smo bili. Od sistema RTS do LTS, kasneje tehnologije i-Drive, AOS in Independent Drivetrain - GT je bil na čelu inovacij od samega začetka. Kaj je naslednji korak? To boste izvedeli poleti, medtem pa se pridružite pri GT-jevem praznovanju 25 let “šredanja”.
RTS
Sistem Rocker Tuned Suspension je ponudil vse prednosti nevzmetenega okvira, ob dodatni učinkovitosti polnega vzmetenja. V čem je bilo bistvo sistema? V majhnem aluminijastem vzvodu, izdelanem s tehnologijo CNC.
LTS
Z uspešnostjo gorskih koles GT se je razvijalo tudi vzmetenje. Leta 1996 je GT predstavil aluminijast okvir s klasičnim štiritočkovnim sistemom vzmetenja, imenovanim LTS.
STS
Razvoj tehnologije na področju termoplastike je omogočil optimizacijo predelov okvirja z največjimi obremenitvami in izdelavo okvirja za dirkanje v spustu. GT je predstavil polno kolekcijo modelov STS, vključno z modelom DH Lobo, ki je predstavil nov mejnik v svetu gravitacijskega kolesarjenja.
I-Drive
Leta 1999 je GT predstavil prvo verzijo sistema i-Drive - kot odgovor na problem “zibanja” polnovzmetenih koles. Sledili sta še dve generaciji te platforme: Flex Plate in kasneje Dog Bone.
ID
Evolucija sistema i-Drive. GT je predstavil sistem vzmetenja Independent Drivetrain, ki je še izboljšal učinkovitost delovanja in ločil delovanje vzmetenja od pogonskega sistema. Sistem, ki je bil prvič predstavljen na modelu Fury 2014, je omogočal ohranjanje momenta in minimalno vplivanje poganjanja na delovanje kolesa.
AOS
Z obliko Angle Optimized Suspension so pri GT-ju ločili sile poganjanja od vzmetenja, zato se je vsa vložena moč spremenila v premikanje kolesa, vzmetenje pa je reagiralo takrat, ko je bilo treba.
GT na festivalu Sea Otter Classic: