Kako deluje tesnilna tekočina?
Ste se kdaj vprašali kako zares deluje tesnilna tekočina v tubeless sistemu, iz česa je sestavljena in kaj se zgodi v primeru defekta? S pomočjo Joe’s No Flats vam bomo odgovorili na to vprašanje, pri tem pa ne pozabite, da je sistem tubeless vedno bolj zabaven, tudi če vozite zgolj rekreativno.
Ključ do razumevanja delovanja tesnilne tekočine bomo našli v razumevanju dveh glavnih komponent tesnila. Prva je “mleko”, bela tekočina (od tod ime), ki vsebuje v vodi raztopljeno gumo (ali več različnih gum). Druga komponenta je “pesek”, ki je sestavljen iz kombinacije majhnih delcev in vlaken. Pesek je trdna snov in se imenuje tako zaradi videza usedline, ki ga naredi na dnu stekleničke.
Ideja za številnimi izjemnimi izumi je enostavno in to drži tudi v tem primeru. Znotraj zatesnjene pnevmatike je pritisk visok (30-100 PSI oz. 2-6,9 barov), pritisk v okoli pa je nizek (atmosferski pritisk, 14,7 PSI oz. 1 bar); razlika med tema dvema pritiskoma pa je gonilna sila za celotnim sistemom. Ko pride do predrtja zaradi ostrega predmeta, npr. žeblja, bo visok pritisk v notranjosti pnevmatike potisnil tesnilno tekočino in zrak skozi odprtino. Ko tesnilna tekočina pride do luknje bosta “mleko” in “pesek” zablokirala luknjo in jo trajno zatesnila.
Tesnilna tekočina bo delala pravilno pod naslednjimi pogoji:
• Obe komponenti tesnilne tekočine morata biti znotraj plašča v pravilnem razmerju in v vsakem trenutku.
• Pravilna količina tesnilne tekočine znotraj posameznega plašča.
• Pritisk znotraj pnevmatike mora biti znotraj pravilnega razpona.
• Delovna temperatura mora biti znotraj navedenega razpona izdelka.
• Velikost luknje (defekta) mora biti med najmanjšo in največjo luknjo, kar jo lahko tesnilo zakrpa.
• Tesnilna tekočina mora priti do mesta luknje.
Vse to smo se naučili iz baze znanja podjetja Joe’s No Flats, ki je vodilno na svojem področju in že vrsto let skrbi tudi za zaščito vaših in naših koles. Izdelki Joe’s No Flats so na voljo v naši spletni trgovini.